آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و بله برون خاله یاسی

1390/12/17 18:43
نویسنده : مامانی
926 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزها سرمون خیلی شلوغه

به امید خدا خاله یاسی هم داره عروس می شه.

آرینایی هم تا می تونه از این شلوغی استفاده می کنه و

شیطونی میکنه.

جلسه اول خواستگاری که اینقدر از مبل خودشو سر داد و

رفت و اومد که من نفهمیدم کی چی گفت و چطوری پذیرایی شد.

جوراب شلواریش رو درآورد و جوراب ساق کوتاه پوشید.

شیرینی تر که اصلا دوست نداشت و هیچوقت سمتش نمی رفت

2 تا خورد (نوش جونش). بعد گفت مامان خیار می خوام 2 تا هم خیار خورد.

مردم از خجالت گفتم الان می گن بچه رو گشنگی میدن.

بعد یواشی به خاله یاسی که کنار من نشسته بود گفت:

چرا روسرس مامان و سر کردی؟

یکی نیست بگه آخه من کی شال اونم سرمه ای داشتم.

بعد هم گفت خاله یاسی بیاد گارفیلدی رو پیدا کنه.

که ما بالاخره موضوع رو جمع کردیم.

جلسه دوم بهتر بود فقط چون مهمونا رو یکبار قبلا دیده بود

غریبی کمتر می کرد و با پتویی و گارفیلدی سرش گرم بود و

بلند بلند باهاشون صحبت می کرد.

بزرگترها هم عوض صحبت های مهم همش داشتن به

کارهای دختری ما می خندیدن.

وقتی خاله یاسی رفت تا با داماد صحبت کنه مگه آرینایی میذاشت،

رفته بود پیشش و همش می گفت مهمونا برن.

حسابی آتیش سوزوند دودست لباس عوض کرد.

فردا هم که بله برونه.

تمام تزئینات روی میز شام رو میره بر می داره میبره بازی.

دیگه کلافه شدم از دستش.

خداکنه فردا خیلی اذیت نکنه.

شیطونک مامان انشاالله عروسی خودت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)