آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و داستان سرایی

1390/12/5 12:48
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من داشتم با کامپیوتر کارهامو انجام می دادم.

آرینایی اومد و گفت: مامان می شه من شیرو بازی کنم.

منم گفتم: بله. اول من کارامو انجام بدم بعد.

کارهام یه مقداری طول کشید.

آرینا عسلی رفت پیش بابایی و گفت:

 

 

می خوای برات یه قصه تعریف کنم؟

 

بابایی گفت: بعله.

آرینا هم شروع کرد و گفت: یکی بود یکی نبود

غیر از خدا هیچ کس نبود. یه مامانی بود که به آرینا

گفت نمی شه شیرو بازی کنی.

قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.

بالا رفتیم ماست بود قصه ما دروغ بود

پایین اومدیم دوغ بود قصه ما راست بود

ما کلی خندیدم         و من بلند شدم تا بیاد شیرو بازی کنه.

 

این وزروجک به هر طریقی منظورش رو می رسونه.

فدات بشم الهیSmiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)