آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و واکسن

1390/12/4 13:38
نویسنده : مامانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام در مورد واکسنهات برات بگم.

چه روز بدی بود اون روز که واکسن دو ماهگی زدی.

اولش یه کم گریه کردی ولی وقتی بهت

شیر دادم آروم شدی. تا سه ساعت درد نداشتی و خوشحال بازی می کردی.

 

ولی یه دفعه زدی زیر گریه اونم چه گریه ای.

از درد کبود شده بودی.

اصلا جرات نمی کردم جات رو عوض کنم.

تب هم داشتی ٣٩ درجه.

دیگه کلافه شده بودی شیر هم نمی خوردی.

استامینوفن هم تاثیر چندانی نداشت.

شکلک های عروسک

من و ماماجی تا صبح بیدار بودیم و تبت رو چک می کردیم.

تازه مچ پاهاتم نگه داشته بودیم که یه وقت پات رو تکون ندی.

چون کوچکترین حرکت پات منجر به ضعف کردنت از گریه می شد.

www.smilehaa.org

من مردم و زنده شدم.

تا یکروز و نیم درد و تب داشتی ولی کم کم

آروم شدی.

شدت درد تو ٤ ماهگی کمتر و تو ٦ ماهگی هم کمتر بود

ولی خیلی واکسنهای بدی بود.

تا یکسال و نیمگی  راحت بودیم ولی باز اون روز هم مثل

دوماهگی بود.

الهی بمیرم خیلی اذیت شدی.

از واکسن ١٨ ماهگیت فبل هم گرفتم.

مثل پرنسس ها نشسته بودی و پاهات رو اصلا تکون نمی دادی.

فقط دستور می دادی که این و می خوام و اونو برام بیارین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمين
4 اسفند 90 22:56
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


سلام. چشم حتما