آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا به جای مامان

1390/11/24 18:07
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز که از سرکار برگشتم

آرینا اومد و گفت:

مامان تو بشو آرینا من بشم مامان!

من که جا خورده بودم گفتم: باشه.

بعد آرینا گفت: به من بگو مامان شی شیر می خوام.

منم گفتم: مامانی به من شی شیر میدی؟

اونم گفت: نه هنوز پوفتو نخوردی. آقای دکتر گفته نباید ششتای بزرگ شیر بخوری!

www.smilehaa.org

آخه من تازه اومده بودم و هنوز ناهار نخورده بودم.

فسقلی تمام جواب منو به خودم برگردوند.       www.smilehaa.org

آخه دکترش به خودش گفته نباید زیاد شیر بخوری.( بیشتر از ٥٠٠ لیتر در روز)

www.smilehaa.org

من هم طبق گفته دکتر ٦٠ سی سی، ٦٠ سی سی بهش شیر می دم که

تعداد دفعات بیشتر بشه و وقتی دختری ازم می پرسه زیاد ریختی؟www.smilehaa.org

می گم : بله ٦٠ تای زیاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)