آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینایی و سرمه کوچولو

1390/11/21 20:19
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل عمه و پریسا جان و سرمه کوچولو

اومده بودن خونه ماماجی.

سرمه جون 9 ماه از آرینایی کوچکتره و مهد هرازگاهی مهد میره.

 

من از چند روز قبل کلی درباره این موضوع به آرینا صحبت کرده بودم

تا با سرمه بازی کنه و دوست بشه.

آرینا هم هر مهمونی برای ماماجی میآومد

زودی می پرسید مامان سرمه جونه؟

شکلک عروسک

بالاخره وقتی سرمه آومد اولش خواست که باهاش دوست بشه

و گارفیلدشو بهش تعارف کرد، اونم گارفیلد و گرفت و بهش پس نداد

آرینایی که تا حالا با این موضوع برخورد نکرده بود بغض کرد و

دوید طرف من  و گفت سرمه جون گارفیلدی رو نمی ده.

و این شروع چنگ دوتا فسقلی بود.

البته آرینا در 90% موارد مغلوب بود.

در تمام اون 2-3 روز هی با هم دوست شدن هی قهر کردن.

ولی من خیلی خوشحال شدم چون آرینا همد نمی ره

ارتباط با کوچولوهای همسن و سالشو یاد نمی گیره.

و این تجربه خوبی براش بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)