آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

روز میلاد

1390/9/4 18:42
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

برای من شب کام است، روز میلادت

فدای آنکه چنین خوب و نازنین زادت

بپوی در ره شادی ، تو را مبارک باد

بنوش شهد جوانی که نوش جان بادت

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو مرغ عشق منی، نغمه خوان گلشن باش

خدا نگاه بدارد ز چشم صیادت

اگر چه خسرو مایی، ولیک شیرینی

همیشه شاد بمانی به کام فرهادت

نسیم یاد تو همراه لحظه های منست

بگو چگونه توان بود غافل از یادت؟

سپاس گوی خدا باش و دل ز دوست مگیر

به شکر چهره یه زیبنده یه خدادات

گزند اگر رسدت ناله در سحر افکن

که لطف حق همه دم می رسد به فریادت

دعا کنم که همه عمر تو به سامان باد

به گوش کس نرسد ناله از دل شادت

گزافه گوی نیم، عیش خوش به کامت باد

برای من شب کام است، صبح میلادت

شعر از مهدی سهیلی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا
4 آذر 90 18:48



سلام. ممنونم.
dp
4 آذر 90 22:47
با سلام . ضمن عرض تبریک به دلیل وبلاگ قشنگتون ، ملیسا خانم منتظر شماست تا وبلاگش رو مشاهده کنید . منتظر حضور شما هستیم.555



سلام. ممنون. چشم حتما
مریم مامان درسا
6 آذر 90 4:44
سلام عزیزم
تولدت مبارک ، ایشالا 120000000000 ساله بشی
دختر منم 2 سالشه ، خوشحال میشم پیش ما هم بیاید...
راستی مامانی دختر گلمونو از پوشک گرفتی؟


سلام. من دفعه پیش هر چی سعی کردم وبلاگ درسا جون باز نشد.چشم حتما سر می زنم.
بله البته نصفه فعلا.