آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و آتلیه عکاسی

1390/8/29 20:07
نویسنده : مامانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

من و خاله یاسی آرینا عسلی رو حدود ٢  هفته قبل بردیم آتلیه

چشمتون روز بد نبینه با اینکه از صبح ٤ بار

 با عکاسی تماس گرفته بودم

و تاکید کرده بودم که آرینا کوچولوئه و خیلی نمی شه معطل بشه

باز هم وقتی رفتیم دیدیم که یک خانم و آقا اومدن

 بدون وقت قبلی

و ١٦ تا عکس می خوان و چون زودتر رسیدن

 

اول نوبت اونهاست. تازه

یک کوچولویی هم داخل بود و ٤٥ دقیقه طول کشید

 تا اون عکس گرفت.

در این بین هم یک خانواده کاملا بی ادب اومدن

و چون از مشتریهای قدیمی آقای عکاس

بودن بدون نوبت و حتی زودتر از

اون خانم و آقا رفتند داخل  تا عکس خانوادگی بگیرن.

چه دردسر بدم که بعد از ٥/١ ساعت که کلا ما معطل شدیم

و آرینا عسلی هم کلافه شده بود

تازه شد نوبت اون خانم و آقا با کلی لباس

برای ١٦ تا عکس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 من که حسابی عصبانی شده بودم

با آقای عکاس و اون خانواده بی ادب دعوا کردم

و از عکاسی اومدیم بیرون.

آرینا تو ماشین خوابید

ولی تا من گفتم یاسی بریم خونه یه روز

دیگه می بریمش یه عکاسی دیگه

زودی بیدار شد و گفت نه منو ببرین آتلیه.

ما هم خندیدیم و بردیمش یه آتلیه دیگه

ولی چون خسته بود پوست ما رو کند تا

چند تا لباس عوض کرد و عکس گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)