آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و خواب2

1390/8/12 21:35
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزی بود که جوجه کوچولو مامان،  آرینا

وقت خواب ظهر یا شب خیلی اذیت میکرد.

به موقع نمی خوابید. وقتی همه می خوابیدن می خواست بیدار باشه

و بعد که همه رو کلافه کرد Electric

و خسته شد تازه ساعت 5 عصر می خوابید 36_1_50.gif

و 8  شب بیدار می شد. چون ساعت بدی خوابیده بود بد اخلاقی می کرد و

بهانه می گرفت.

شب هم همش می گفت. برم پیش خاله یاسی بخوابم.

 برم پهلوی ماماجی و....

خلاصه منو کلی عصبانی و کلافه می کرد.

 

تااینکه فردای یه شبی که حسابی همه کلافه شده بودن تا خانوم بخوابه

من باهاش قهر کردم.

اصلا فکر نمی کردم اینقدر تاثیر داشته باشه.

اول که از سر کار اومدم گفت سلام مامانی. گفتم اصلا با من صحبت نکن. من با بچه هایی که

حرف مامانشون رو گوش نمیدن و زود نمی خوابن و ... (یه سری کار بد دیگه رو هم ردیف کردم)

کاری ندارم.

لباسم رو عوض کردم و اومدم شروع کردم به تلویزیون دیدن یواشی اومد پهلوی من نشست.

منم گفتم کنار من نشین من با تو قهر هستم.

بعد رفت جلوی من با موزیک تلویزیون شروع کرد به رقصیدن و گفت مامانی دست بزن.

من بهش محل ندادم. (چه ظالمی هستم من)

بعد از چند دقیقه اومد و گفت

مامان ببخشید معذرت می خوام دیگه باهام دوست باش. عصبی (عصبانی) نباش.

من زود می خوابم.

و از اون روز تا حالا بدون بحث و گفتگو تا گفتم وقت خوابه راه می افته و می یاد می خوابه.

Bravo

ای شیطونکی مامان فدات بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)