آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و عروسکش النا

1390/7/27 23:14
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا آرینا اسم عروسکش رو گذاشته النا

حالا می گم این اسم رو از کجا آورده.

اون روز که رفته بود مهدکودک با یه دختر کوچولویی بازی می کرد که اسمش النا بود.

حالا آرینا خیلی عروسکش النا رو دوست داره.

 

میشینه و براش کتاب می خونه.

بهش می گه المایی چطوری؟

پتوش رو هم خیلی دوست داره.

امروز دیدم که داره بهش می گه

پتویییییییییییی کجا بودی. دوست دارم.

پتوییییییییی ناناز میای بریم ددرا پارک؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریاگلی
2 آبان 90 0:27
عزیز من گل من تولدت مبارک
عزیز من گل من تولدت مبارک
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک
عزیز من گل من تولدت مبارک



واقعا ممنونم.
محمد طاها
2 آبان 90 10:21
سلام آرینا تولدت مبارک .


سلام. واقعا ممنونم.